– praca wychowawczo-dydaktyczna przedszkola ukierunkowana jest na rozwój dziecka;
– wytycza najistotniejsze kierunki działania przedszkola;
– model organizacji przedszkola oparty jest na głównych założeniach reformy edukacji elementarnej;
– posiada dobrą opinię wśród rodziców;
– stwarza warunki sprzyjające pielęgnowaniu tradycji rodzinnych i regionalnych;
– promuje zdrowy styl życia poprzez aktywność ruchową;
– dyrektor inspiruje i wspomaga nauczycieli w podejmowaniu inicjatyw pedagogicznych;
– klimat placówki sprzyja efektywniejszej pracy i zapewnia poczucie bezpieczeństwa wszystkim jej podmiotom
– kwalifikacje nauczycieli i ich doskonalenie zawodowe sprzyjają realizacji zadań przedszkola
– praca wychowawczo-dydaktyczna przedszkola ukierunkowana jest na rozwój dziecka;
– wytycza najistotniejsze kierunki działania przedszkola;
– model organizacji przedszkola oparty jest na głównych założeniach reformy edukacji elementarnej;
– posiada dobrą opinię wśród rodziców;
– stwarza warunki sprzyjające pielęgnowaniu tradycji rodzinnych i regionalnych;
– promuje zdrowy styl życia poprzez aktywność ruchową;
– dyrektor inspiruje i wspomaga nauczycieli w podejmowaniu inicjatyw pedagogicznych;
– klimat placówki sprzyja efektywniejszej pracy i zapewnia poczucie bezpieczeństwa wszystkim jej podmiotom
– kwalifikacje nauczycieli i ich doskonalenie zawodowe sprzyjają realizacji zadań przedszkola